Erfgoed en communicatie

FARO biedt u dit voorjaar een aantal trajecten aan waarmee u uw marketing- en communicatiecompetenties kunt aanscherpen. Niemand kan eromheen dat de concurrentie op de vrijetijdsmarkt de afgelopen jaren sterk is toegenomen. Allerhande zaken – van games, sociale media tot en met koopzondagen – dingen naar de belangstelling van de (potentiële) cultuurconsument.

Met name in het Verenigd Koninkrijk en Nederland zijn er heel wat erfgoedinstellingen die de weg wijzen, als het aankomt op het toepassen van efficiënte en krachtige marketing- en communicatiestrategieën. Ook zijn er meer en meer instellingen in eigen land die het belang van marketing en communicatie inzien, en – sommige voorzichtig, andere resoluut – inzetten op het gebruik. Denk aan publieksonderzoeken, digitale communicatiestrategieën, onderzoek naar prijszettingen, enzovoort.

Wie zich wil wapenen in de strijd om de vrije tijd, wordt haast verplicht om over dit soort uitdagingen grondig na te denken. En precies daarmee wil FARO u helpen.

Op het programma: