Neem deel aan het FARO klantentevredenheidsonderzoek

FARO is sinds 2008 door de Vlaamse overheid erkend als het steunpunt voor cultureel erfgoed. Vandaag zijn we volop bezig ons beleidsplan voor de periode 2012-2016 uit te voeren. We zijn dus ongeveer halfweg. Bovendien denken we al na over het volgende beleidsplan (2017-2021). Dat u uw stem laat weerklinken, is dus beslist ook in uw eigen belang. Wat zijn uw wensen en behoeften als gebruiker van onze diensten? Wat zijn de noden in uw werkveld? Wat vindt u dat FARO zeker moet doen in de komende jaren? Laat het ons weten!

Iedereen die ons kent of van onze diensten, producten, activiteiten of informatiekanalen gebruik heeft gemaakt, kan deelnemen. Ook als u een beroep gedaan heeft op onze medewerkers voor het verkrijgen van informatie, advies of begeleiding op maat. Deze bevraging loopt tot 1 maart 2015 en is anoniem. De vragenlijst invullen duurt ongeveer 10 tot 12 minuten, naargelang het aantal vragen dat voor u van toepassing is.

Uiteraard willen we de belangrijkste inzichten met u delen via onze communicatiekanalen. We houden vanzelfsprekend ook rekening met de resultaten bij de opmaak van ons nieuwe beleidsplan.

Klik hier om deel te nemen. U bent niet verplicht alle gegevens in een keer in te vullen: de reeds ingevulde gegevens blijven behouden als u op de ‘pauze’-knop klikt of uw browser afsluit. U kan op een later tijdstip de draad terug oppikken via de unieke link en de vragenlijst vervolledigen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!