Einde van de inschrijvingsperiode in zicht

Schrijf uw activiteit(en) voor Erfgoeddag in

Het einde van de inschrijvingsperiode komt in zicht. Er rest je namelijk nog een week de tijd om een activiteit in te schrijven. Op maandag 1 december klokslag middernacht slaan de deuren van ons inschrijvingssysteem dicht. Een activiteit inschrijven kan via www.erfgoeddag.be/inschrijving.

Wachtwoord vergeten? Geen probleem. Vraag een nieuw wachtwoord aan via het inschrijvingssysteem. Heb je nog geen account of erkent het systeem jouw e-mailadres of gebruikersnaam niet? Maak dan in enkele stappen een nieuw aan. Hoe dit in zijn werk gaat, lees je in de handleiding.

Ontving je geen bevestigingsmail wanneer je een activiteit inschreef? Dan is je inschrijving wellicht (nog) niet volledig ingediend. Pas wanneer je een activiteit correct indient, ontvang je een bevestigingsmail met een overzicht van je inschrijving. Vergeet niet om wanneer je je ingediende activiteit via het inschrijvingssysteem raadpleegt, op het einde steeds op bewaar te drukken. Zo beperken we het risico dat gegevens eventueel verloren gaan.

Ontdek je bij het nalezen nog een fout of onvolledigheid? Log opnieuw in en pas je inschrijving aan of vervolledig waar nodig. Vergeet niet om helemaal op het einde opnieuw op ‘bewaar’ te klikken. Je ontvangt een bevestigingsmail zodat je zeker bent dat de wijzigingen zijn opgenomen.  

Welk promotiemateriaal is er in de aanbieding? Zoals we reeds communiceerden zijn er enkele belangrijke wijzigingen doorgevoerd binnen ons promotiemateriaal.

Je kan affiches (40x60 cm) met het campagnebeeld bestellen, een pakketje Erfgoeddagbladen, wegwijzers of een Erfgoeddagvlag. Ook bieden we heel wat promotiemateriaal digitaal aan waarmee je zelf gemakkelijk mee aan de slag kan, zoals de opdrukaffiche- en flyer, een cover om een eigen lokale programmabrochure te ontwikkelen en banners die in je nieuwsbrief of op je website kunnen worden geplaatst. Een overzicht van het beschikbare promotiemateriaal en de wijzigingen vind je op onze website. Vanaf dit jaar dienen we noodgedwongen de verzendings- en handlingskosten door te rekenen. De voornaamste reden hiervoor zijn de drastische besparingen door de Vlaamse overheid bij FARO en andere partners.

Promotiemateriaal via het inschrijvingssysteem bestellen kan tot 1 december 2014
Lokale coördinatoren die de bestellingen in hun gemeente wensen te bundelen, kunnen de bestelling doorgeven via info@erfgoeddag.beSpreek vooraf goed af hoe het promotiemateriaal wordt verspreid. Ga je bus aan bus verdelen of ga je flyeren aan de scholen? Bedenk samen een strategie zodat zoveel mogelijk mensen weten welke activiteiten er op Erfgoeddag plaatsvinden in jouw gemeente, stad of regio

Vrije tags
erfgoeddag
Erf!
erfgoeddagactiviteit