Belangrijke wijzigingen in de communicatie en promotie van Erfgoeddag

Halle, Erfgoeddag 2014
De drastische besparingen door de Vlaamse overheid bij FARO en andere partners hebben geleid tot een aantal belangrijke wijzigingen in de communicatie en promotie van Erfgoeddag 2015. 
 
Een eerste belangrijk gevolg van deze besparingen is dat we noodgedwongen aan iedereen die promotiemateriaal bestelt de handling- en verzendingskosten dienen door te rekenen. Ook zijn er enkele belangrijke wijzigingen in het aanbod van het promotiemateriaal. Een overzicht van het beschikbare promotiemateriaal en de wijzigingen kan je nalezen op onze website. Hou daarnaast bij het plaatsen van je bestelling ook rekening met het feit dat bibliotheken en toeristische kantoren niet meer automatisch het nodige promotiemateriaal toegestuurd krijgen. Bedankt alvast voor je begrip.  

 
De coördinatiecel Erfgoeddag bezorgt promotiemateriaal aan iedereen die uiterlijk op 1 december 2014 via www.erfgoeddag.be/inschrijving activiteiten indient. Bij het indienen van je activiteit krijg je de mogelijkheid om het gewenste promotiemateriaal te bestellen. 
 
Lokale of regiocoördinatoren die promotiemateriaal voor de deelnemende organisaties in hun gemeente of regio bestellen, kunnen dit via info@erfgoeddag.be doorgeven. Promotiemateriaal bestellen kan tot en met 19 januari 2015
 
Om economische en ecologische redenen dringen we erop aan om de aantallen die je bestelt goed te overwegen. Het bestelde promotiemateriaal wordt vanaf eind februari 2015 geleverd. 
 
Bij vragen of onduidelijkheden, aarzel niet ons te contacteren
 
 
foto: Halle, Erfgoeddag 2014
 
 
 
Vrije tags
communicatie
promotie
promotiemateriaal
besparingen