Ga naar het tweede Cultuurcongres (als toehoorder of spreker)

Cijfers

Na een eerste succesvolle keer vindt op donderdag 24 maart 2016 de tweede editie van het Cultuurcongres plaats in Utrecht. Dit congres richt zich op centen en cijfers. Kortom: best practices en inspiratie over de zakelijke kant van de cultuursector met een divers programma dat zich toespitst op marketing, sales, communicatie en bedrijfsvoering.

Kort door de bocht is deze vraag het uitgangspunt van het congres: hoe kunt u met een beperkt budget, een kritisch publiek en in een ‘creatieve sector’ toch inkomsten genereren? De workshops en seminaries gaan onder meer in op ervaringen met businessmodellen, samenwerkingsverbanden, branding, customer journey, storytelling, Google AdWords en Business Intelligence. U kunt het hele programma online bekijken.

In samenwerking met FARO geeft het Cultuurcongres een extra korting voor Vlaamse culturele instellingen. Tot 28 januari kan iedereen gebruikmaken van de vroegboekkorting van 20% per deelnemer. Vlaamse culturele instellingen kunnen ook na 28 januari en tot sluitingsdatum van de ticketverkoop van deze 20% korting genieten. U kunt hiervoor de volgende kortingscode gebruiken: faro2016. Let op, deze korting geldt alleen voor organisaties met een fysiek adres in België.

Wanted!

En het mooie is: u kunt mee het programma helpen invullen! De organisatie van het congres is nog op zoek naar culturele instellingen in Vlaanderen die in de afgelopen jaren gewerkt hebben met een businessmodel / businessplan en bereid zijn om hun ervaringen te delen met anderen. Onder culturele instellingen worden musea, erfgoedbibliotheken en archieven beschouwd alsook organisaties op het gebied van monumentenzorg, archeologie en pop- en theaterpodia. Werkt u bij een van deze organisaties? Neem dan contact op met Job Gerlings, organisator van het Cultuurcongres via info@cultuurcongres.nl.

P.S. Bent u (voor uzelf, of uw medewerkers) op zoek naar een geschikte basisopleiding communicatie? Dan is 'Krachtig en efficiënt communiceren (in vijf stappen)' allicht iets voor u! 

Roel Daenen
marketing
Cultuurcongres
sales
bedrijfsvoering
Evenement